vill ha mera.

jag vill ha mera besökare :(

Hej alla mina vänner hoppas ni mår bra, för det gör jag.  idag ska jag på musikal med claras faders sida av släkten. jag är jätte nervös för jag har inte träffat dom innan, har köpt kläder fö tusenlappar för denna kväll. ska bli jävligt roligt men är nervös för hur det ska gå med mina myror i benen liksom en hel musikal förstår ni. dom som känner moi vet hur det mina ben och kropp fungerar. senare ska vi på resturang FAN vad hon gnäller clara alltså nej men nu fortsätter jag aa som sagt vi ska på resturang och äta gottit kött.
med ett slut på det här inlägget vill jag hälsa till min vän ida hej ide :)

<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

gnäll gnäll gnäll gnäll

2007-12-19 @ 18:39:26
Postat av: julia

jokke är gollig

2008-02-22 @ 19:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0