japp japp.

Varför alltid så här ? !
idag har vart en fett skumm dag har inte gjort så mycket på jobbet har typ bara borrat stativ till tandläkarnas tv-apparater som dom har ovanför stolarna. skeet jobbit men sen så satt jag framför datan till lunch, och till lunch vart det hamburgare som jag åt igår me den e fet god. sen bar det av till enebyberg för att byta en modulator på ett dagis. Det gick snabbt så det vart en timme vid datan igen. sen vart det 2 timmars jobb i rösjöskolan som inte vart klart ska spendera hela min arbets dag där imorn fick ja reda på nyss.
Och ni sitter ja hemma och skriver en blogg som jag missar lite känns det som. Vet inte riktigt vad jag ska skriva längre. ge lite kommentarer om vad jag kan skriva..
Gull o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0