jobb,vara,finnas,skola,jobbit

Jobbet är jobbigt på mornarna när man ska gå upp 6:45 är inte van med sådana tider i mitt liv ush.
men så fort man knatat upp ur sängen känns det skönt för jobbet är skit kul, är skit nöjd med mitt praktik val.

vara pojkvän är det bästa med allt i livet speciellt när man har den bästa flickvännen. när man är glad och allt funkar mellan mig och frugan känns allt så perfekt. tack clara för att du är min flickvän.

finnas för alla känns ju skönt på ett sett att veta att man behövs, att man vet att ens omgivning litar på en. underbart med sånt. men ändå att hålla reda på allt kan vara lite kraxigt. hehe

skola är sämst för att man ska hålla reda på allting läxor osv. komma i tid känns ju meningslöst när man får gå hem en halvtimme senare. så är el programmet ganska mycket flex tider på dom lärarna.

jobbiga saker är ju jobbiga, t.ex att jag lovat lena att jag skulle sätta upp lister hos henne och att jag skulle fixa till med alla kablar i hennes lya. Men så vart det ju inte, känns som jag svikit henne och gett en massa falska förhoppningar. Förlåt Lena Collin.

Kommentarer
Postat av: Clara med C

hallå, klara???!?!!

2007-11-14 @ 22:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0