the best weekend ever

Den här helgen har varit den bästa på mycket länge!
fredagen börjar med lite skrik från frugan orkar inte förklara varför helt. men jag märte varför hon skrek när jag kopm hem till henne, Hon sa på dagen att jag skulle ringa en halvtimme innan jag var hemma, men jag ringde då 5 minuter innan jag kom. och hon hade planer på att göra en romantisk födelsedags middag för mig. så när jag kom hem går jag direkt ner och duschar och sen ser jag världens mysigaste grej i hela mitt liv. Ett fint bord som var dukat med ljus och blommor och en present som det stod grattis älskade joakim från clara. JAG BAH WHOOOW.
det var ju så jävla romantiskt det var helt sjukt allt var som på film. Sen till middag åt vi min favvo mat tacos mmm... galet gott. sen bar det av mot soffan och idol. för en gång skull ville jag faktiskt bara ligga i soffan och kolla på idol och det är ovanligt. sen som vanligt somnar clara med C i soffan vid 10 vilken klenis.

lördagen var ju mega nice den me mest chill lite centrum och sen bar det av mot ellagårds vägen. Vi hade nämligen blitt bjudna på middag hos våran vän therese som bjöd på middag. Det vart lax och hemma gjord potatismos det var grymt kul hela kvällen allt va grymt allt med goda maten och charad som de vart senare.

söndagen är kommen och nu ska jag ha kalas med släkten eftersom jag fyller år på tisdag.
och snart kommer dom.

RING OCH GRATTA MIG PÅ TISDAG 0762144613
ALLA FÅR RINGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0