chill dag.

idag har ja bara slappat, ätit frukost spelat djungel party med syskonen. sedan har jag bara åkt runt i stockholm och träffat polare och vandrat lite. och ikväll ska dan avslutas med en liten chill fest och det ser jag fram emot.
och imorgon ska jag och clara och hennes kusiner äta lunch och spela bowling med hennes mormor och morfar och dt ska ju bli kul såklart men det jag ser fram emot mest det är ju självklart att åka till fjällen med alla roliga människor och äta oxfilé frossa som blivit som en tradition för oss fjälls människor.
jag är även lite nervös för en sak också. det är min APU ska ha APU i 10 veckor. 10 veckors slit som innebär uppgång kl 06:00 kanske tidigare. USH för tidiga mornar.
Hej då <3<3

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hoppas du får en fortsatt bra dag! =)

2007-10-29 @ 16:47:09
URL: http://Dressy.blogg.se
Postat av: Claris

Mäh. Jag trodde det var att träffa mig som du såg mest fram emot.

2007-10-29 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0