Jockees unika blogg.

Hej .
Nu ska jag då lära mig det här med blogga som tydigen killar börjat göra.
Man ska tydligen skriva hur ens dag har varit och hur livet är helt allmänt.
Okej lets go. Denna måndag har vart härlig, har vart en glad och väldig positiv jocke. Och det är ja inte så ofta fick jag höra av min älskling clara idag. ja jo de känns lite pissigt att få höra sånt men ÄH! skit samma vet ändå att jag är bäst liksom.
nej men dagen börjar hemma hos min flickvän och ja knatar upp en halvtimme efter henne och äter lite frulle, duschar osv sen bär det av mot skolan och märker redan då att fyfan vilken härlig dag det kommer bli.
fick reda på att jag fick nästan alla rätt på mitt omprov i Digitalteknik B och det gör ju dan bara bättre de. För ja vill ju verkligen inte tenta av ett till ämne nästa termnin så de e skönt.
  och sen efter skolan så kommer ja då till marknadsvägen igen. Kramas med Flickvännen och äter en mandarin sen så åker ja hem och ja här sitter ja nu och lyssnar på Apologize av timbaland och one republic och måste säga de att fyfan vilken härlig låt :D men vafan timbaland sjunger ju inget i låten. ää aja.
ha det bra alla underbara människor  <3

Kommentarer
Postat av: C

Vad hääärligt att se dig i bloggens värld :)

2007-10-22 @ 18:24:27
URL: http://clarast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0