har ingen familj

Pappa ringde mig för 4 år sen och sa att han skulle till turkiet med sin familj och att jag inte fick följa med för att jag kostar för mycket, för 1,5 år sen ringde han igen och sa att han skulle till turkiet med sin familj och att jag inte fick följa med för att dom inte hade råd med mig. för en månad sen kom mamma hem och sa att hon och familjen skulle till bulgarien utan mig förklarar inte ens varför. idag ringer mammas kille och säger att mammas familj och hans förälsdrar ska till thailand i 2 veckor utan mig säger inte ens varför! om ni undrar bor jag hos min mormor och hon är den ända sopm bryr sig, fuck yeah för mormor ! vafan ska man göra? har jag rätt att vara sne på päronen, kan inte va sur på mamma för hon ligger på akuten och ska opereras snart ush, kan inte va sur på henne!

Kommentarer
Postat av: C

Du har mig också. Alltid.



Och du har all rätt att vara arg. Du är deras son och detta involverar en del rättigheter och ansvar.

2008-09-06 @ 20:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0