natten

En sömnlös natt, det var såå sjukt!
ingen sömn men inga tankar ingen tv, var bara vaken men tänkte verkligen inte på nått, jag undrar om jag kanske sov men drömde lite så där på natt kvisten. japp japp idag är det dax, dax för en ny skol dag. månda = samhällskunskap och det är lika med kalas skoj, ingen har respekt för läraren alla springer runt och leker allan, det är fan skoj.
senare på kvällen är det check out the student skiva lokalen den heter EGO sthlm, sen är det gymmet.
Vilken nice jävla dag det kommer bli är ju på as bra humör!
Puss och gull speciellt till dig<3 

Kommentarer
Postat av: C

jag blir så glad av att läsa att du är glad! :D

nu blev mitt humör bättre!

2008-09-01 @ 11:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0