strul strul

nu var det dags igen, pappa ska åka utomlands med sin familj. jag fattar inte varför alla åker utomloands utan mig.
Men den här gången skrattar jag åt det hela börjar bli van, mina föräldrar ser mig inte helt osynlig hahahha.
vilka jävla miffon till päron!! men vafan glad är jag ändå.

igår var en stel kväll sitta hos david och föra och sen hade vi fest sen efter fest med samma människor, men du var ju där så det var ju mys tycker jag :) fredan var ju faktist en riktig lyckad kväll hos tobbe härliga människor snygga tjejer såklart var ja pimpen in the house, haha. ikväll ska jag kolla på två premiärer på sexan första programmet är hål i väggen andra är stor i japan kommer bli asa niiiice... och imorn är det skola igen ska bli fett skoj NOOT men sen är det gymmet och senare på kvällen ska jag till broder tommie <3 och kolla på Djurgården - gais hoppas dom bjuder på pepsi max.
ne nu ska ja läsa en bok från stenåldern som ska vara klar om 2 veckor har läst 14 sidor av 200 så fort går det har haft två veckor på mig nu också.

Men alvarligt ha det bra gullungar så hörs vi puss o gull vettja!

Kommentarer
Postat av: cilla

mysmys:)

2008-09-15 @ 20:35:06
URL: http://cillaa.blogg.blogg.se/
Postat av: frida

hur kunde jag missa att du har börjat blogga igen?:O nu jeflar blir det läsa av!

2008-09-19 @ 11:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0