vafan!

hur fan kan du inte våga ta en chans för oss? va? vafan gör jag för fel vad för fel hur kan du sluta älska mig efter 2 år ? va?? hur fan kan du det ?? vafan är det som händer i den här ruttna värden!!!!???? nu ska ja droppa kärlek nu ska jag skita i allt som har med kärlek att göra, efter det här kommer det vara djupa ärr i mitt hjärta! du sårar mig fattar du inte det ?? stå för det du sa!! fuck you om du inte kan det.. jag älskar dig och kommer alltid alltid göra det... men om du är så här feg såå är det här det bästa vill inte åka fram och tillbaka mellan oss och inte oss. Dax att släppa sarjen och gå vidare... PUKNT nu ska jag fan lyckas gå vidare från det här ush ush! bort med allt och in med nytt! Hjääääälp hur fan ska jag kunna det. alla vänner jag lär behöva eran hjälp nu... för nu är jag ensam i den här värden... 

Kommentarer
Postat av: bästis

du är inte och kommer aldrig vara ensam joakim! remember that!

2008-09-30 @ 14:55:26
Postat av: Anonym

jag finns alltid här jocke<3

2008-09-30 @ 19:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0