närmare och närmare!

Studenten 2009 närmare sig med stora steg just nu! har just nu gått igenom en fas som var mösspåtagningen det var en grymt rolig dag och en härlig mysig kväll, med tallin gänget och senare kom också emma med sina polare till festen jag var på. nästa fas som är gubbskivan kommer flippa och vara det galnaste jag har vart med om. gå på krogen med lärare och massa homies. sen 5 juni smäller det med en fet fest hos mig eftersom jag springer ut och har mottagning. vill ni komma så ring mig bara.

8/5-2009 det kommer bli en kalas dag eftersom jag ska köra upp och införsakffa mig ett körkort. det ska firas med en massa körningar åt vänner flickvännen och även lilla mammsen behöver hjälp.
kommer bli sweeet som fan. livet är på topp skolan är slut bara praktik kvar körkort på gång förhållandet håller fast sig. börjar även skita i allt små prat runt omkring. nu är det bara tummen upp gällande allt!

26-27/6-2009 Då drar boysen till göteborg för en hel helg med metal kommer bli sommarens fetaste grej!


nej det handlade inte om dig, var mellan mig och boysen.!

tjao tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0